SENS real estate heeft met Stebru Transformatie de Europese tender gewonnen voor een unieke kavel langs de A4, in het gebied Forepark. De gemeente Den Haag heeft in 2013 de tender uitgeschreven waarin ze met nadruk zochten naar een creatieve ontwikkelaar. SENS en Stebru kwamen met het idee: Decathlon Den Haag in een 100% energie-concept.
Samen met Stebru Transformatie en Breakout Design hebben we het concept 100% Energie ontwikkeld. Een concept waarin gezonder leven, meer bewegen en bewust omgaan met energie centraal staan. Om dit te bereiken is er een menging van functies gevonden die elkaar onderling weer versterken. Decathlon Den Haag is hierin de belangrijkste speler. Het project heeft, zo verwachten we, ook een duidelijke regionale aantrekkingskracht.
We moeten gezonder leven en meer bewegen. Met het concept 100% energie leveren we hieraan een duidelijke bijdrage. Zo biedt de Decathlon flagshipstore, naast alle bekende sportartikelen, ook basketbalvelden, tenniscourts en een skatepark. Alle ruimte dus om zelf te gaan sporten. Daarnaast worden er schoolreisjes georganiseerd en themadagen in en om de winkel. Alles om mensen actief in contact te brengen met sport en spel, dat is het doel van Decathlon en SENS.